SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE
PAJĄKI TEŻ SĄ JADALNE
Klient w restauracji:
- Poproszę coś do jedzenia.
Po chwili kelner przynosi pająki w majonezie …
Czy to, czego Ty oczekujesz, jest trafnie odbierane przez Twoich rozmówców?
Dostajesz to, na czym Ci zależy?
A jak to komunikujesz?
• Magnes na kasę, czyli praktycznie jak ściągnąć więcej pieniędzy dla samorządów?
• Coś za coś, czyli sztuka skutecznych negocjacji
• Jak pies z kotem? Psychologia relacji z podwładnymi, petentami i radnymi
• Złote usta, czyli skuteczne kreowanie opinii wobec mediów i biznesu
• Efektywne techniki skutecznej promocji inicjatyw samorządowych
• Psychologia tańszych zakupów i skuteczniejszych przetargów
• Jak do tarczy, czyli w poszukiwaniu wspólnej wizji celu
• Neuromarketing i neuropsychologia zarządzania w zespole samorządowym w praktyce
• Albo się zmienisz, albo Ciebie zmienią – czyli sztuka wdrażania zmian
• Ataki, obiekcje, zastrzeżenia spławianie – jak skutecznie sobie radzić w relacjach z trudnymi rozmówcami w praktyce – efektywna obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
• Jak ja się k… wyrobię – czyli niezwykłe szkolenie dla tych, co nie mają czasu
• Skuteczne zarządzanie czasem pracy
• Jak komunikować innym trudne treści w trudnej sytuacji?
• Dyktator, karbowy, przywódca czy kumpel czyli o stylu zarządzania i delegowanie zadań
• Jak z podgryzających się psów zrobić wilcze stado, czyli sztuka budowania zespołu i efektywnej komunikacji
• Płeć mózgu, czyli o tym, jak pojąć kobietę i sprawić by mężczyzna posłuchał
• Czy parytet jest mężczyzną, czyli o błędach i wypaczeniach wizji uniseks i sposobach budowania zespołu, w którym kobiety naprawdę mają równą satysfakcję
- Ankieta do szkolenia zamkniętego - doc,
- Ankieta do szkolenia zamkniętego - pdf,
- Karta zamówienia audyt - doc,
- Karta zamówienia audyt - pdf,