E-mail:[email protected]
Telefon:87 565 00 99
 
Salamon Consulting
 

PORADNIE SPECJALISTYCZNE

czyli działania specjalne dla Twojej firmy, grupy lub branży



 

TRUDNE PROBLEMY - PROSTE ROZWIĄZANIA

Szkolenie powinno już dawno rozpocząć się. Tymczasem prowadzący usiłuje bezskutecznie rzucić na ekran obraz z projektora multimedialnego. Po raz kolejny sprawdza wszystkie kable i ustawienia. Obraz jednak nie pojawia się. Mija kolejne 10 minut. Niektórzy z uczestników szkolenia próbują dopomóc, poradzić. Wreszcie prowadzący zajęcia decyduje się na telefon do znajomego specjalisty od multimediów. Po kilkunastu minutach znajomy pojawia się na sali. Podchodzi do projektora, pochyla się nad nim i zdejmuje kapturek z obiektywu…

Czy i Ty czasem nie dostrzegasz jak proste rozwiązania dają skuteczne i pożądane efekty?

 

Myślisz sobie:

Po co wydawać tyle kasy na szkolenie wewnętrzne skoro mam do przeszkolenia tylko 5 osób?”

A co jeśli to nie tylko Ty masz taki dylemat?

Wiele firm boryka się z podobnymi problemami sprzedażowymi, wielu szefów ma takie same problemy z zarządzaniem, motywowaniem, czy doborem pracowników, z organizacją czasu: jak obronić cenę produktu/usługi?, jak radzić sobie z trudnymi klientami?, jak reagować na agresję klienta, współpracownika, podwładnego?, w jaki sposób delegować zadania tak, aby nie wracały źle wykonane lub wykonane tylko w połowie?, co robić z reklamacjami?, jak przekonać do wykonania dodatkowego zadania?, jak budować system aktywnej sprzedaży?, jak doceniać i nagradzać pracowników, by w pełni wykorzystywać ich potencjał? ….

To tylko przykładowe problemy. Masz inne?

Co stoi na przeszkodzie, by zrobić jedno wspólne szkolenie dla kilku firm, a koszty rozłożyć na wszystkich? Efekt ten sam, a koszty znacznie mniejsze.

Znasz takie firmy? Dopasowanie miejsca i czasu spotkania będzie tylko formalnością.

Nie znasz? Co stoi na przeszkodzie byśmy poszukali ich wspólnie?OJEKTY BRANŻOW

Potrzebujesz specjalistycznych działań  tylko dla Twojej branży?

Każda branża ma swoje specyficzne problemy. Skąd wynikają? Jak je rozwiązywać? Jak zapobiegać?

Przekonasz się?

Masz do wyboru szkolenia, warsztaty, konsultacje, seminaria, audyty…

Projekt uwzględni Twoje potrzeby. Wspólnie wybierzemy zakres tematyczny i formę działania.

Znasz problem? – zgłoś się

Potrzebujesz pomocy w jego diagnozie? – skorzystaj z audytu, który pozwoli dobrać optymalne i skuteczne narzędzia działań.

Inaczej sprzedaje się w sklepie – gdzie klient dociera do Ciebie i jest to relacja typu B2C.

Inaczej pracuje przedstawiciel handlowy jeżdżący po odbiorcach w relacji B2B.

Inaczej funkcjonują Ci sami przedstawiciele trafiający np. do marketów, a zupełnie inaczej do indywidualnych firm.

 

Pewien handlowiec pracujący w branży kosmetycznej miał w swojej bazie klientów hurtownie i sklepy. Jako że pracował już kilka lat i dbał o swój warsztat pracy skutecznie doskonaląc swoje techniki sprzedaży, był bardzo dobrym handlowcem stawianym za wzór i lidera przez szefa. Kiedy ten przyjął do pracy nowego handlowca, który miał się zająć rynkiem klientów indywidualnych, chcąc zaoszczędzić na jego szkoleniach, stwierdził, że skoro ma świetnego sprzedawcę to trzeba się uczyć i brać przykład z niego. Nowy handlowiec jeździł przez pierwsze tygodnie razem ze swoim nauczycielem i tak jak mu zalecono pilnie przyglądał się jego pracy. Po miesiącu udało mu się nauczyć i używać kliku sprawdzonych przez swojego lidera tekstów. Okazało się jednak, że zupełnie nie trafiają w potrzeby klienta indywidualnego. Bo czy zwiększenie obrotu, lub pozyskanie o kilkunastu klientów więcej w skali każdego miesiąca (co jest oczywiście pożądane z punktu widzenia np. hurtowni) jest korzyścią oczekiwaną przez klientkę, która potrzebuje np. skutecznego kremu na zmarszczki?

 

U Ciebie też są różne drogi i sposoby dystrybucji?

Czy Ty i Twoi pracownicy dostosowujecie sposoby sprzedaży do poszczególnych odbiorców?

 

A zapewniają Wam skuteczność?

 

Projekty dla firm o różnych sposobach dystrybucji obejmują optymalne metody, techniki i narzędzia pracy dostosowane do indywidualnych potrzeb. Działania pozwalają wybrać odpowiednią strategię dystrybucji z uwzględnieniem różnego typu odbiorcy i jej skuteczną realizację.

 

 

Masz inny pomysł? Oczekujesz jego realizacji z sukcesem?

Zrealizujmy go wspólnie.