Nie interesuje mnie bycie przeciętnym handlowcem!
2018-02-14
Jak wykorzystać to, że w ogóle klient chce się z Tobą spotkać? Jak rozpoznać, z kim masz do czynienia? Jak sprawić, żeby chciał słuchać? Jak odróżnić obiekcje od spławiania? Jak się dopasować i wykorzystać różnorodność temperamentów klientów? Jak słuchać, żeby mówili i jak mówić, żeby słuchali?
Spotkanie ma charakter warsztatowo- szkoleniowy. Wyciąganie wniosków na bazie własnych doświadczeń i przeżyć. Interakcja, case study.
Wiedza merytoryczna dotycząca typów temperamentu. Najskuteczniejsze techniki sprzedaży, mistrzowskie zbijanie obiekcji, motywacja a skuteczność. Ile warte jest najlepsze gadanie, jeśli nie nawiążesz relacji? Jakie znaczenie ma słuchanie? Jak mówić obrazami korzyści? Czy zaspakajanie POTRZEB klienta jest najskuteczniejszą formą budowania sprzedaży?
Twój produkt to Ty. A Ty to Twój produkt. Nikt nie będzie cenił Cię bardziej niż Ty sam siebie. Co w oczach klienta jest najważniejszą i najbardziej cenną cechą handlowca?
Dla dobrego handlowca sprzedawanie jest najprzyjemniejszą czynnością, którą można robić w ubraniu. Też tak masz? Jeśli nie, zmień pracę! Albo przyjdź na szkolenie.
Twoi klienci mają ciągle jakieś obiekcje? Wciąż walą w Ciebie Ceną, Konkurencją, Kryzysem, Internetem?
TAK? TO SUPERRR!!!! – przekonaj się dlaczego!