E-mail:salamon@salamon.pl
Telefon:87 565 00 99
 
Salamon Consulting
 

Jak bardziej skutecznie niż dziś Uwodzić Klienta w sprzedaży B2B?

2020-09-23

Co, wg najnowszych odkryć Neuropsychologii Sprzedaży, musi się wydarzyć pomiędzy Otwarciem Kontaktu a Obiekcjami Klienta, by Efekt Sprzedaży był szybszy, większy i bardziej trwały?

W poprzednich szkoleniach skupiliśmy się zwłaszcza na etapie Przygotowania do Sprzedaży (Prospectingu) i na Budowaniu i stosowaniu właściwych, Dopasowanych Otwieraczy, a także na fazach końcowych procesu, czyli Negocjacjach, wywoływaniu decyzji i Kontraktowaniu = Zamykaniu Transakcji.

Nagrania z tych spotkań są dostępne na specjalnych warunkach dzięki dofinansowaniu Programu Rozwoju Sprzedaży, ale tylko do 31 października 2020 r.

Teraz czas na kolejne etapy procesu.

 

PROGRAM SPOTKANIA

 

 

Spotkanie jest adresowane do Szefów zespołów sprzedaży, szefów firm i do wszystkich handlowców.

Rekomendujemy udział całych zespołów.

Znajomość i stosowanie tych mechanizmów przyniosło w Polsce aż w 183 firmach średnio 59% wzrost efektów w pierwszych trzech latach stosowania. Na świecie, jak wspomniałem wyżej średnio ten wskaźnik wyniósł 47%. W ani jednej firmie polskiej wynik nie był niższy od 13% wzrostu, a w 80% firm, w których przeprowadzono w Polsce wdrożenia, przekroczył 60%.

Oceń sam/sama, choć ważniejsze od poznania tych mechanizmów jest ich zastosowanie w Twoim zespole.

Spotkanie jest dofinansowane i dostępne w pakiecie.

Szczegółowych informacji udziela pani dyrektor - Emilia Kuźmiuk, tel. 535 300 225, e-mail: ek@salamon.pl

 

Do zobaczenia / usłyszenia w trakcie spotkania online 23 września 2020 r.

 

dr Mariusz Salamon

 

Dyrektor Zarządzający na Polskę

Programu Rozwoju Sprzedaży