Mistrzowskie Zbijanie Obiekcji
Miasto: SZKOLENIE ONLINE
Jak sobie poradzić dzisiaj lepiej z Odwlekaniem, Obiekcjami, Odmową i Oporem ze strony Twoich Potencjalnych Klientów?
W każdym pokoleniu handlowców, wbrew pozorom - zwłaszcza u bardzo doświadczonych, to ogromny problem.
Dlaczego tak rzadko "starzy" handlowcy sięgają po zdobywanie nowych klientów?
Młodsi z takim bólem zabierają się do przełamywania oporu!
Wszyscy mają kłopot z odwlekaniem decyzji. Czy Opór ma być porażką?
Tym razem aż 101 praktycznych sposobów na świeże Obiekcje, Odmowę i Opór, albo Odwlekanie decyzji Twoich potencjalnych klientów.
Tym razem dobieram również riposty i sposoby do konkretnych tekstów podanych przez Ciebie.
Opowiem w trakcie, jak dziś skutecznie radzić sobie w sytuacji, gdy:
✅ Klient nie chce z Tobą rozmawiać, spotkać się, choć wcześniej wykazał swoje zainteresowanie np, klikając na link w Internecie.
✅ Klient straszy Cię, że wybierze tylko najniższą cenę = zasada CCC - czy na pewno nie da się jej złamać?
✅ Klient upiera się, że Konkurencja ma lepszą ofertę od Twojej...
✅ Klient nie chce zrezygnować z dotychczasowego dostawcy lub starego rozwiązania = żadnej zmiany.
✅ Klient twierdzi, że nie stać go na zakup, albo że jesteś za drogi lub za długo musiałby czekać lub Twoja propozycja nie rozwiąże jego problemu.
✅ Klient zwleka, odkłada decyzję lub przestał się odzywać, mimo wcześniej sygnalizowanego zainteresowania, bądź nawet obietnicy zakupu.
✅ Pojawi się inny tekst, problem, jaki masz z Twoim Klientem!
Zapraszam. Neuropsychologia podpowiada nowe, świeże sposoby - Skorzystaj.
Startujemy od 9.00, wcześniej uczestnik otrzyma dane dostępowe do dołączenia do szkolenia, w międzyczasie dwie krótkie przerwy i planowany koniec o 13.00
Zachęcamy do podania własnych trudnych tekstów, które rzucają Twoi Klienci. Prześlij trudny tekst lub krótki opis sytuacji, w której masz kłopot z Oporem Klienta lub Odwlekaniem jego decyzji - wystarczy, ze otrzymamy od Ciebie mail przed 17 maja 2025 r. i uwzględnimy podane przez Ciebie teksty i problemy w tym praktycznym spotkaniu.