E-mail:salamon@salamon.pl
Telefon:+48 535 300 225
 
Salamon Consulting
Salamon Consulting
Salamon Consulting
Salamon Consulting
Salamon Consulting
 

Mistrzowskie Zbijanie Obiekcji

Data Szkolenia: 2025-06-02
Miasto: SZKOLENIE ONLINE

 

Jak sobie poradzić dzisiaj lepiej z Odwlekaniem, Obiekcjami, Odmową i Oporem ze strony Twoich Potencjalnych Klientów?

 

W każdym pokoleniu handlowców, wbrew pozorom - zwłaszcza u bardzo doświadczonych, to ogromny problem.

Dlaczego tak rzadko "starzy" handlowcy sięgają po zdobywanie nowych klientów?

Młodsi z takim bólem zabierają się do przełamywania oporu!

Wszyscy mają kłopot z odwlekaniem decyzji. Czy Opór ma być porażką?

 

 

Tym razem aż 101 praktycznych sposobów na świeże Obiekcje, Odmowę i Opór, albo Odwlekanie decyzji Twoich potencjalnych klientów.

Tym razem dobieram również riposty i sposoby do konkretnych tekstów podanych przez Ciebie.


Opowiem w trakcie, jak dziś skutecznie radzić sobie w sytuacji, gdy:

 Klient nie chce z Tobą rozmawiać, spotkać się, choć wcześniej wykazał swoje zainteresowanie np, klikając na link w Internecie.

 Klient straszy Cię, że wybierze tylko najniższą cenę = zasada CCC - czy na pewno nie da się jej złamać?

 Klient upiera się, że Konkurencja ma lepszą ofertę od Twojej...

 Klient nie chce zrezygnować z dotychczasowego dostawcy lub starego rozwiązania = żadnej zmiany.

 Klient twierdzi, że nie stać go na zakup, albo że jesteś za drogi lub za długo musiałby czekać lub Twoja propozycja nie rozwiąże jego problemu.

 Klient zwleka, odkłada decyzję lub przestał się odzywać, mimo wcześniej sygnalizowanego zainteresowania, bądź nawet obietnicy zakupu.

 Pojawi się inny tekst, problem, jaki masz z Twoim Klientem!


Zapraszam. Neuropsychologia podpowiada nowe, świeże sposoby -  Skorzystaj.

Startujemy od 9.00, wcześniej uczestnik otrzyma dane dostępowe do dołączenia do szkolenia, w międzyczasie dwie krótkie przerwy i planowany koniec o 13.00

 

Zachęcamy do podania własnych trudnych tekstów, które rzucają Twoi Klienci. Prześlij trudny tekst lub krótki opis sytuacji, w której masz kłopot z Oporem Klienta lub Odwlekaniem jego decyzji - wystarczy, ze otrzymamy od Ciebie mail przed 17 maja 2025 r. i uwzględnimy podane przez Ciebie teksty i problemy w tym praktycznym spotkaniu.