SZKOLENIA DLA OSÓB Z OBSŁUGI KLIENTA
- Jak ja się k... wyrobię, czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu,
- Mistrzoswskie Techniki Sprzedaży,
- Płeć Mózgu w sprzedaży i zarządzaniu, czyli orgazm w biznesie,
- Neuropsychologia i neuromarketing,
- Negocjacje cenowe,
- Jak skutecznie podnieść wynik sprzedaży w 97 dni?,
- Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych,
- Jak nie zwariować w zespole? Czyli o sztuce skutecznego różnicowania podejścia do osób o różnym temperamencie i płci,
- Jak zdecydowanie zwiększyć efektywność sprzedaży? Wielowymiarowe Zarządzanie Efektem, czyli WZE w praktyce.,
- Jak skutecznie poradzić sobie z trudnymi klientami i problemami,
- Nie tylko ceną da się sprzedawać,
- Jak skutecznie zarządzać emocjami?,
- Kierunek Efekt 2018, czyli najskuteczniejsze techniki, metody i narzędzia zarządzania sprzedażą własną i firmową,