E-mail:[email protected]
Telefon:87 565 00 99
 
Salamon Consulting
 

Neuropsychologia i neuromarketing w praktyce

2017-05-04

To tylko drobny fragment szkolenia z zakresu gier, negocjacji cenowych, zbijania obiekcji i zamykania transakcji - przekonaj się, że jest w nim znacznie więcej wyjątkowych metod oddziaływania. Wiedzę neuromarketingowa i neuropsychologiczna łączę z doświadczeniem i praktyką klasycznej psychologii sprzedaży i oddziaływania.

 

Skuteczne zbijanie obiekcji to podstawa sprzedaży. Większość usiłuje ich unikać, omijać, a może lepiej je różnicować i właściwie do nich podchodzić? Jest tylko 5 rodzajów obiekcji przed zakupem. Jakie? Jak do nich podchodzić? O tym traktuje ten film. Żurawie uparły się zakłócać nagranie swoim klangorem, no cóż - natura...

 

 

 

Negocjacje są proste, gdy pamięta się o dwóch podstawowych zasadach. Większość ich nie zna lub stosuje nadzwyczaj niekonsekwentnie. Szczególnie łatwo ulegamy pierwszym naciskom. Równie często handlowcy nie bardzo wiedzą czego żądać w zamian za ustępstwa, zwłaszcza cenowe.
To zwiastun dużego szkolenia wideo i audio poświęconego skutecznemu radzeniu sobie z obiekcjami, naciskami, grami cenowymi:

 

 

 

To pierwszy fragment części szkolenia wideo poświęconej reklamacjom. Nie traci się klientów z powodu reklamacji, lecz wyłącznie z powodu źle obsłużonych reklamacji. Dobrze obsłużone reklamacje przywiązują klienta, zamiast go zrażać:

 

 

Powszechnie uważa się, że cholerycy są najtrudniejsi w reklamacjach, bo są w nich najbardziej agresywni. W praktyce często okazuje się, że to nie oni, tylko melancholicy stwarzają więcej problemów. Na choleryków wystarczy prosty sposób, który podaję w tym fragmencie szkolenia: 

 

 

To nie choleryczni agresorzy, tylko skrupulatni melancholicy lub chcący coś dodatkowo uzyskać sangwinicy są tak naprawdę trudniejsi w procesie reklamacyjnym. Jak sobie poradzić z reklamacjami na zimno, by przy tym nie tracić klientów? Jak to robić jeszcze lepiej uwzględniając specyfikę temperamentów?