E-mail:salamon@salamon.pl
Telefon:+48 535 300 225
 
Salamon Consulting
 

Jak udowodnisz klientowi, że nie jesteś wielbłądem?

2016-01-11

Co stanowi prawdziwe DNA Waszej firmy - coś, co wyróżnia was naprawdę a nie tylko w słowach na tle coraz silniejszej konkurencji)?
A w jaki sposób wykazujecie to przed klientem? Potraficie to udowodnić?
Skąd klient wie, że ma kupić tylko od Was a nie od konkurencji?
A szukacie sposobu, by to pokazać lepiej, skuteczniej, efektywniej?

W jaki skuteczny sposób wbijacie się do nowego klienta?
Jakie są Wasze skuteczne pokusy, sposoby promocji inne niż cena?
Jak wiele metod, pokus, klinów stosujecie, by pozyskać nowych i przekonać do większych zakupów stałych klientów?
Jakich nowych sposobów użyjecie w tym roku?
Czy nie czas najwyższy poznać ich więcej?

 

To spotkanie ma pomóc w przekonywaniu klientów, by kupili od Was, a nie od konkurencji.
Skupia się głównie na zdobywaniu klientów, choć większość elementów, o których będzie mowa ma podobne znaczenie w kontakcie ze stałym klientem.
Zdobywając klientów trudności się kumulują.

Presupozycje Werbalne i Pozawerbalne będą głównym składnikiem treści spotkania.
Podsuniemy łącznie 101 mechanizmów skutecznej sugestii werbalnej i pozawerbalnej.
Pokażemy, jak działają w praktyce - od Ciebie zależy, jak ich użyjesz, by wygrywać na silnie konkurencyjnym rynku.

 

Pierwszy cykl spotkań rozpocznie się w marcu 2016. Zgłoszenia zespołów premiowane są lepszymi warunkami cenowymi.
Taniej jest też, gdy opłacasz i zamawiasz prędzej.
Zadbaj o swój czas i kasę.