E-mail:salamon@salamon.pl
Telefon:87 565 00 99
 
Salamon Consulting
 

Jak skutecznie zwiększysz efektywność sprzedaży Twoich produktów kluczowych o więcej niż 37%?

2016-04-18

Czym różni się praca w ramach Programu Produkt+ od zwykłego marketingu?

! Produkty Kluczowe, VIP i Aspirujące definiuje się na zasadzie Pareto, a nie wg widzimisię oraz życzeń  szefów marketingu czy zarządów firmy.

! W pracę nad przygotowaniem i wdrożeniem włącza się praktycznie cały zespół a nie grono wybranych z marketingu czy sprzedaży.

! Bardzo konsekwentnie monitoruje się realizację celów, dobierając do nich narzędzia, a nie z narzędzi robi się cele. Np. jeśli narzędziem jest kampania reklamowa w telewizji, to gdy zawodzi pytamy o cel i lepszy sposób jego uzyskania, a nie poprawiamy kampanii, czyli tylko narzędzia za wszelką cenę!

! System celów jest ściśle powiązany z motywacją, ale nagradza się za uzyskiwanie celów, a nie za stosowanie narzędzi.

 

 

Czy czasem nie wyłączasz z grupy kluczowych ważnych produktów?

  

Czy czasem z pracy nad produktami nie wykluczasz ważnych członków zespołu i ich świetnych pomysłów pozwalających na znaczący wzrost efektów?

 

 

OTWARTE SPOTKANIE PILOTAŻOWE

 

WARSZAWA 1 LIPCA 2016