Jak skutecznie zwiększysz efektywność sprzedaży Twoich produktów kluczowych o więcej niż 37%?
2016-04-18
Czym różni się praca w ramach Programu Produkt+ od zwykłego marketingu?
! Produkty Kluczowe, VIP i Aspirujące definiuje się na zasadzie Pareto, a nie wg widzimisię oraz życzeń szefów marketingu czy zarządów firmy.
! W pracę nad przygotowaniem i wdrożeniem włącza się praktycznie cały zespół a nie grono wybranych z marketingu czy sprzedaży.
! Bardzo konsekwentnie monitoruje się realizację celów, dobierając do nich narzędzia, a nie z narzędzi robi się cele. Np. jeśli narzędziem jest kampania reklamowa w telewizji, to gdy zawodzi pytamy o cel i lepszy sposób jego uzyskania, a nie poprawiamy kampanii, czyli tylko narzędzia za wszelką cenę!
! System celów jest ściśle powiązany z motywacją, ale nagradza się za uzyskiwanie celów, a nie za stosowanie narzędzi.
Czy czasem nie wyłączasz z grupy kluczowych ważnych produktów?
Czy czasem z pracy nad produktami nie wykluczasz ważnych członków zespołu i ich świetnych pomysłów pozwalających na znaczący wzrost efektów?
OTWARTE SPOTKANIE PILOTAŻOWE
WARSZAWA 1 LIPCA 2016