E-mail:salamon@salamon.pl
Telefon:87 565 00 99
 
Salamon Consulting
 

Jak skutecznie podnieść wynik sprzedaży w 97 dni?

2014-11-26

W czasie szkoleń realizowanych od września do listopada 2014 roku korzystacie z wiedzy jak w polskich firmach zostały wykorzystane skutecznie metody podnoszenia zarówno skali sprzedaży, jak też marży.

Wyniki pokazują projekt realizowany od września 2012 roku do dziś. Czas skorzystać ze sprawdzonych doświadczeń innych. W czasie praktycznych warsztatów skupimy się tylko na kilku umiejętnościach, które miały bezpośredni wpływ na zwiększenie efektywności sprzedaży.

 

Problem nr 1.
Jak klientowi nastawionemu tylko na jak najniższą cenę sprzedać drożej?
Nie wystarczą dobre argumenty i riposty. Trzeba użyć sekwencji działań, które zrobią, co należy z umysłem rozmówcy.Pokażemy zadziwiająco proste sposoby zmiany myślenia klienta.
W tej części przećwiczymy technikę sekwencjonowania ripost typu ZAD.



Problem nr 2.
Jak szybko i nadzwyczaj łatwo zbudować zaufanie z nieufnym lub agresywnym rozmówcą?
Większość klientów w Polsce stanowią cholerycy i melancholicy. Jedni są agresywni, drudzy nieufni.
Jak w praktyce zbudować z nimi szybko i skutecznie wyśmienita relację? Co na nich naprawdę działa?
Jakie techniki wykorzystane w Polsce przyniosły największe efekty?
W tym bloku przećwiczymy unikalną technikę fuzji emocjonalnej.


Problem nr 3.
Jak poprawić prezentację, by szybciej i efektywniej prowadziła do zamknięcia sprzedaży?
Większość polskich handlowców improwizuje w sprzedaży tam, gdzie niezbędne są skuteczne schematy.
To prawda, że każdy klient jest inny, ale całe grupy klientów potrzebują dokładnie takich samych prostych i wyrazistych argumentów. Czy potrafisz wykorzystać troistość umysłu ludzkiego i oddziałać na zmysły, emocje i zarazem umysł racjonalny? Jak to robić znacznie lepiej korzystając z najnowszej wiedzy neuromarketingowej?
Proste techniki, które powodują zadziwiający skutek - przekonaj się.
W tej części w ćwiczeniu zajmiemy się połączeniem elementów pozawerbalnych ze skuteczną grą słowną.
Kiedy i jak od dobrej prezentacji przejść do zamknięcia?

6 godzin zegarowych bardzo praktycznej, bo sprawdzonej empirycznie w polskich firmach wiedzy i ćwiczeń.
Trzy dwugodzinne bloki intensywnych zajęć dla Ciebie.

Gliwice 24.11.2014

Wrocław 25.11.2014

Poznań 26.11.2014

Lublin 15.12.2014

Rzeszów 16.12.2014

Kraków 17.12.2014

Zgierz 18.12.2014

Warszawa 22.12.2014

Olsztyn 13.01.2015

Gdańsk 14.01.2015

Bydgoszcz 15.01.2015

Białystok 09.02.2015

Kielce 26.02.2015