Jak nie zwariować w zespole?
2015-06-22
Jak często miewasz wrażenie, że klient, podwładny, albo szef są takimi dziwakami, że nie sposób na nich rozsądnie wpłynąć?
Kiedy ostatnio zdarzyła Ci się sytuacja, w której miałeś dość klienta, szefa, podwładnego, partnera życiowego?
Jaka sytuacja w relacjach najbardziej wyprowadziła Cię ostatnio z równowagi?
Myślałeś o tym, jakie różnice między Tobą, a tą osobą sprawiły w największym stopniu to niepotrzebne napięcie?
Można unikać dziwaków, odmieńców, oszołomów, debili, a można nauczyć się na nich skutecznie wplywać?
Po co nerwy, tabletki i ziółka - wystarczy kilka prostych metod. Ilu dodatkowych klientów pozwolą zdobyć i utrzymać?
O ile wzrośnie efekt finansowy pracy w zespole, który uniknie tylko jednej waśni, sporu, napięcia w ciągu dnia?
To spotkanie jest dla wszystkich. Proste sposoby, a przede wszystkim więcej zrozumienia.
Szkolenie jest owocem trzyletnich badań nad zjawiskiem głębokich różnic, które utrudniają sprzedaż i zarządzanie.
Podsuwa proste rozwiązania stale powtarzających się problemów. Posłuchaj, jak to robią inni i dołóż własne 3 grosze.