Czytaj Klienta! Edycja 2
2020-08-19
A co nas czeka 26 sierpnia?
Podglądanie co dzieje się w umyśle podczas Procesu Sprzedaży i Zakupów
Co najnowsze odkrycia Neuromarketingu mówią o Skutecznym Efekcie Wpływu?
Jak lepiej skupić uwagę i dobrze stosować "Otwieracze"?
Technika Łapania Tasiemca
Jak bardzo boisz się w sprzedażu i zarządzaniu Oporu i Obiekcji "Teściowej"?
W tym spotkaniu skoncentrujermy się na drodze na himalajskie Szczyty Sprzedaży. W tej drodze napotykamy na 4 niższe szczyty, które trzeba zdobyć, by wejśc na piąty i uzyskac decyzję = Reguła Zwycięstwa.
Czym znieczulasz klienta w drodze na szczyt Decyzji Zakupowej?
Jak skutecznie uczysz klienta nowych nawyków kupowania?
Czy naprawdę wiesz czego obawia się klient, który nie chce kupić od Ciebie?