E-mail:salamon@salamon.pl
Telefon:87 565 00 99
 
Salamon Consulting
 

Czytaj Klienta! Edycja 2

2020-08-19

 

A co nas czeka 26 sierpnia?

Podglądanie co dzieje się w umyśle podczas Procesu Sprzedaży i Zakupów

Co najnowsze odkrycia Neuromarketingu mówią o Skutecznym Efekcie Wpływu?

Jak lepiej skupić uwagę i dobrze stosować "Otwieracze"?

Technika Łapania Tasiemca

Jak bardzo boisz się w sprzedażu i zarządzaniu Oporu i Obiekcji "Teściowej"?

 

W tym spotkaniu skoncentrujermy się na drodze na himalajskie Szczyty Sprzedaży. W tej drodze napotykamy na 4 niższe szczyty, które trzeba zdobyć, by wejśc na piąty i uzyskac decyzję = Reguła Zwycięstwa.

Czym znieczulasz klienta w drodze na szczyt Decyzji Zakupowej?

Jak skutecznie uczysz klienta nowych nawyków kupowania?

Czy naprawdę wiesz czego obawia się klient, który nie chce kupić od Ciebie?

 

 

PROGRAM SZKOLENIA