Czytaj Klienta!
2020-06-25
Dzięki dofinansowaniu z Programu Rozwoju Sprzedaży mamy przyjemność zaprosić Państwa na niezwykłe spotkanie szkoleniowe online, w którym odsłonimy najnowsze wnioski z badań neuropsychologicznych i neuromarketingowych, wskazujące jak skutecznie wpływać na trudnych, wymagających klientów.
Zdradzimy sprawdzone sposoby dopasowania się do temperamentu, płci i funkcji naszych rozmówców.
Połączymy wiedzę z klasycznej psychologii sprzedaży z elementami najnowszej neuropsychologii wpływu.
W obu przypadkach podamy mechanizmy czytania klienta, jego specyfiki i odmienności oraz sposoby skutecznego wpływu.
Znajomość i rzeczywiste wykorzystanie tych mechanizmów w 8367 firmach objętych aktualnie Programem Rozwoju Sprzedaży w 83 krajach świata, w tym w Polsce przyniosły średnioroczny wzrost wyników sprzedaży na poziomie średnim 32,8 % w ciągu ostatnich 3 lat, a w grupie 10% najlepszych średnio aż 57,3% średniorocznie.
Przekonaj się sam, jak to wykorzystać w Twojej sprzedaży, w Twoim zespole.
Wielu handlowców ma talent, a firmy świetne pomysły. Problem w tym, że zarówno te sposoby, jak i pomysły są owszem dobre, ale tylko dla pewnej grupy klientów. Kiepsko lub wcale sprawdzają się u części odmieńców.
Ta wiedza i umiejętności sprawdzają się nie tylko w sprzedaży - są równie użyteczne w zarządzaniu oraz zwyczajnie - w życiu codziennym, gdzie stale spotykamy "dziwaków" i "odmieńców".
Są to nasi krewni, znajomi, nasze dzieci i klienci. Czasem zupełnie brakuje nam pomysłu, jak sobie poradzić z ich odmiennością.
A to takie proste.
Zgłoszenia przyjmowane są do 19 czerwca 2020 lub do wyczerpania puli miejsc.
Zapytania i zgłoszenia w sprawie tego spotkania prosimy kierować do pani dyrektor Emilii Kuźmiuk, tel. 535 300 225, e-mail ek@salamon.pl