Czy w 97 dni da się naprawdę znacząco zwiększyć sprzedaż?
2014-09-09
W jednej z firm, w której dominuje aktywna sprzedaż przez telefon (telemarketing) handlowcy skarżyli się na problem z tym, że klienci jeśli o cokolwiek pytają, to tylko o cenę i to prawie na samym początku, a ponieważ sprzedawane produkty były droższe od konkurencyjnych, to na tym się kończyły rozmowy. Okazało się, że po 97 dniach i całkowitej zmianie sposobu prowadzenia rozmów (tylko u części handlowców!) odnotowano, że aż w 47% przypadków w trakcie skutecznych rozmów na tym etapie w ogóle przestały się pojawiać pytania cenowe, a tygodniowy procent rozmów prowadzonych do zakończonych sukcesem wzrósł z do 18!
W innej firmie skupiono się na precyzyjnym poznaniu konkurencji i wykorzystaniu tej wiedzy do budowy takiej prezentacji handlowej, które pozwoli bardzo skutecznie wypadać lepiej na tle konkurencji. Po zastosowaniu jednej z tehcnik wzrost skuteczności gwałtownie wzrósł. Zamiast przeciętnych 4 wizyt do uzyskania sprzedaży, proces skrócono o 2!
Inne przypadki?
Poznasz na spotkaniu - ze wskazaniem na konkretne techniki neuromarketingowe, które skutecznie wykorzystały firmy uczestniczące w Programie Rozwoju Sprzedaży:
JAK SKUTECZNIE PODNIEŚĆ WYNIK SPRZEDAŻY W 97 DNI?
Dla kogo jest to spotkanie?
1. Przede wszystkim dla całych zespołów handlowców, którzy zmagają się z wynikiem 2014 r. i szykują do efektywnej pracy w 2015 r.
2. Dla szefów tych zespołów, bo często wdrożenie nowych technik nie obejdzie się bez ich udziału.
3. Dla szefów firm, żeby zdawali sobie sprawę i wykorzystali najnowsze sposoby we własnych zespołach.
4. Dla specjalistów od zakupów, aby zrozumieli, co wykorzystują wobec nich najlepsi handlowcy.
5. Dla działów obsługi klienta i telemarketingu, bo szereg tych technik działa także przez telefon.
6. Dla działów serwisu - bo tam tak samo działają mechanizmy sprzedaży.
UWAGA!
Projekt jest dofinansowany z Programu Rozwoju Sprzedaży
i objęty jednorazową licencją do realizacji w każdym z niżej wymienionych ośrodków:
Gliwice 23.09.2014
Wrocław 24.09.2014
Zielona Góra 25.09.2014
Poznań 29.09.2014
Łódź 30.09.2014
Olsztyn 01.10.2014
Suwałki 02.10.2014
Lublin 22.10.2014
Rzeszów 23.10.2014
Kraków 27.10.2014
Kielce 28.10.2014
Warszawa 30.10.2014
Toruń 27.11.2014