Chamy, marudy, ściemniacze, szukający dziury w całym i inne dziwolągi w sprzedaży
2016-10-14
Jak nie zwariować z trudnymi klientami?
Jak przy tym zwiększyć skuteczność w 2017 roku?
Neuropsychologia i neuromarketing w nowej odsłonie.
22 lata specjalistycznych studiów i badań oraz 27 lat praktyki w sprzedaży i zarządzaniu przełożone na proste wskazówki.
Nawet najbardziej doświadczonym potrzebne jest czasem wyjście z emocjonalnej zagwozdki. Przekonaj się.
JAK SKUTECZNIE PORADZIĆ SOBIE Z TRUDNYMI KLIENTAMI I PROBLEMAMI,
REALIZAUJĄC EFEKTYWNY PLAN SPRZEDAŻY NA 2017 ROK?
30.11.2016 we Wrocławiu
13.12.2016 w Bydgoszczy
19.12.2016 w Warszawie
23.01.2017 w Krakowie
24.01.2017 we Wrocławiu
25.01.2017 w Poznaniu
21.02.2017 w Białymstoku
27.02.2017 w Katowicach
22.03.2017 w Lublinie
23.03.2017 w Rzeszowie
27.03.2017 w Olsztynie
29.03.2017 w Bydgoszczy
Spotkanie adresowane jest do wszystkich, którzy pragną lepiej poznać i zrozumieć mechanizmy funkcjonowania umysłu własnego, podwładnych, szefów, współpracowników i klientów, a także dzieci, małżonków. Nauczysz się znacznie prościej i skuteczniej wpływać na własną i cudzą głowę. Sprzedaż i zarządzanie są znacznie łatwiejsze, gdy działa się w zgodzie z umysłem, zamiast wbrew. Najnowsza wiedza z zakresu neuropsychologii i neuromarketingu ma wiele praktycznych zastosowań.