E-mail:salamon@salamon.pl
Telefon:87 565 00 99
 
Salamon Consulting
 

4 Narzędzia Łatwiejszej i Bardziej Efektywnej Sprzedaży

2022-11-03

 

Po serii spotkań pomagających w skutecznym reagowaniu na kryzys, czas na bardzo praktyczne szkolenie, w którym podsunę 4 konkretne narzędzia wypracowane na bazie najświeższej wiedzy i praktyki z zakresu neuropsychologii sprzedaży.

Co konkretnie dziś działa na Twojego klienta w momentach szczególnie newralgicznych?

 

 

W trakcie ostatnich spotkań podkreślałem wagę kilku kluczowych w skutecznej sprzedaży elementów, z którymi, jak świadczą liczne warsztaty i praktyka, większość handlowców (nawet bardzo doświadczonych) ma problemy.

  

To najistotniejsze przy pozyskiwaniu zupełnie nowych klientów, ale okazuje się coraz ważniejsze także w przypadku tych stałych.

Niewiele potrzeba, by ich stracić w czasie bardzo aktywnych działań konkurencji. Najgorzej, gdy klient uzna, że jesteśmy nudziarzami, „wciskaczami” produktów czy usług…

 

Problem nr 2, który również dotyka wszystkich, to świeży sposób obrazowania korzyści, dopasowany do aktualnej sytuacji. Handlowcy w Polsce mają z tym większy problem niż inni.

Bardzo często nie radzą sobie nawet z identyfikacją tego, co tak naprawdę klient od nich kupuje (bo klienci nie kupują produktów, tylko konkretny efekt z ich użytkowania).

 Ale czy dzisiaj Twój klient na pewno potrzebuje tego samego i tak samo zapakowanego?

 

Neuropsychologia rynku wskazuje, że zmiana sposobu prezentacji korzyści musi być dziś bardzo zauważalna. Czy na pewno robisz to skutecznie? Może warto sprawdzić?


Problem nr 3 to lepsze, bardziej dopasowane do dzisiejszych nacisków „zbijacze” obiekcji, zwłaszcza tych powiązanych z gwałtownym wzrostem cen, inflacją, niepewnymi czasami wojny, Covidu, kryzysu…

 

 

Handlowcy potrzebują świeżych podpowiedzi, nowych, skutecznych sposobów. Stare się mocno zużyły.

 

I wreszcie