E-mail:[email protected]
Telefon:87 565 00 99
 
Salamon Consulting
Salamon Consulting
Salamon Consulting
Salamon Consulting
Salamon Consulting
 

Czy prawdziwy Lider musi być samotnym wilkiem?

Data Szkolenia: 2019-06-27
Miasto: Zakopane

Jak zapewne pamiętacie, zrezygnowałem na dłuższy czas z organizacji szkoleń otwartych, których realizowałem prawie 100 rocznie i wracam do nich po ponad roku, ale w całkowicie zmienionej formule od pytania, które nurtuje wielu w praktyce: 
CZY PRAWDZIWY LIDER MUSI BYĆ SAMOTNYM WILKIEM?

Nasz cykl zaczynamy koło Zakopanego, zapraszając nie tylko liderów, szefów firm, szefów sprzedaży i całe ich zespoły, ale także liderów innych działów, a wszystkich z życiowymi partnerami, bo samotność liderów dotyka nie tylko w pracy, a wcale tak nie musi być.

Na pierwsze spotkanie składają się 3 dni intensywnej wspólnej pracy: 27 - 29 czerwca 2019. Koszt obejmuje noclegi i wyżywienie. Zapraszamy z osobami towarzyszącymi - zwłaszcza w pierwszym dniu, w którym dotykamy najmocniej wymiaru osobistego, w tym rodzinnego.

 

PROGRAM

Sesja 0 Kopnięcie Anioła

Faza przygotowania zarysu strategi zmian w zespole - ustalenie czym jest zespół i jaki jest jego cel, ustalenie listy cech, które łączą zwycięzców.

Sesja I Cel uświęca środki

Ustalenie zestawu skutecznych metod zarządzania w oparciu o najnowsze odkrycia neuropsychologiczne oraz metody zarządzania stosowane przez najskuteczniejszą korporację świata - jezuitów.

Sesja II Czas to pieniądz

Ustalenie zestawu metod, które pozwalają zarabiać więcej, pracując krócej i efektywniej.

Sesja III Wszyscy klienci są równi, a niektórzy są równiejsi od innych

Analiza i ocena nierówności, które zapewniają najlepszą obsługę i dywersyfikację klientów, pracowników i produktów.

Sesja IV Co trzy głowy to nie jedna

Analiza i ocena stanu organizacji pod kątem napięć i problemów emocjonalnych.

Sesja V Jak radzić sobie z dziwactwami i dziwakami

Analiza sposobów wpływania i motywowania róznych typów ludzi.

Sesja VI Nie bądź młotek

Opracowanie najskuteczniejszych narzędzi wpływu, perswazji i sprzedaży w polskiej praktyce.

Sesja VII Tajemnice mistrzów sprzedaży

Analiza studiów przypadków - czyli czego możesz nauczyć się tylko od najlepszych.

Sesja VIII Dlaczego najlepszymi klientami i pracownikami są Ci, którzy mają odmienne zdanie

Analiza obiekcji i odmowy oraz ustalenie najważniejszych dźwigni sprzedaży i efektywnego przekonywania.

Sesja IX Dwie największe tajemnice negocjacji

Opracowanie zestawu narzędzi oraz ustalenie sposobu ich efektywnego wykonywania do lepszej komunikacji z klientem.

 

 

Owocem spotkania będzie szkic planu wdrożenia zmian w zespole z wykorzystaniem najnowszych metod neuropsychologii zarządzania, mechanizmów neuromarketingu i mechanizmów najlepszych praktyk, dopasowanego do polskich realiów rynkowych.

Podczas sesji opieramy się głównie na burzy mózgów. Analizujemy potencjał zespołów, ustalamy standardy pracy zespołowej, budujemy system wspólnych wartości zespołu, wzajemnego zrozumienia, zaufania, komunikacji, relacji. Opracowujemy strategie uczenia się na błędach.

 

 

KARTA ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA