E-mail:[email protected]
Telefon:87 565 00 99
 
Salamon Consulting
Salamon Consulting
Salamon Consulting
Salamon Consulting
Salamon Consulting
 

Kierunek Efekt 2018

Data Szkolenia: 2018-01-25
Miasto: Białystok

To szkolenie ma na celu pokazanie i zebranie najlepszych praktyk, technik, metod

stosowanych przez mistrzów

 

PROGRAM

1. Na początku powiemy o barierach i problemach z zastosowaniem zmian

2. Kolejno zajmiemy się tematem: 7 jezuickich sposobów na uzyskanie właściwego efektu

3. Jezuickie zalecenia zamienimy na konkretne problemy, które stanowią barierę w firmach

4. DNA firmy - to, czym zdecydowanie i w ważny dla klientów sposób firma odróżnia się od innych?

5. Co da się spieprzyć zanim się zacznie, czyli o magii prospectingu

6. Lekceważenie odmienności i niedopasowanie oraz bardzo słaba i niekonsekwentna praca nad zarządzaniem emocjami

7. 27 narzędzi, metod i sposobów, które sprawdzają się u najlepszych

8. Firmowy Kodeks hierarchicznej obsługi klienta

9. Metoda SDŁ w planowaniu i osiąganiu Efektu

10. Efekt pierwszej dekady

11. Jeziucka "sprawa sumienia" jako metoda stymulowania zespołu i klientów kluczowych

12. Rozwiązywanie problemów techniką analizy transakcyjnej Erica Berne'a

13. Model 25 ripost na obiekcje

14. Dodaj zamiast odejmować, czyli metoda przekonywania do zakupu bez obniżania cen

15. Kurs pewności siebie, czyli jak wypaść lepiej nie tylko w sprzedaży

16. Metoda 21 rozwiązań, czyli burza mózgów zamiast kumulacji problemów

17. Technika 6 tygodni - sposó na bardzo skuteczne zespołowe wdrażanie niezbędnych zmian w firmie

18. Mechanizm tabeli zarządzania i Mechanizm skumulowanej informacji

19. Przynieś własną sugestię, czyli sposób na skuteczne włączanie podwładnych we współodpowiedzialność

20. Kontraktowanie jako nawyk, czyli: Zamykaj zawsze, a zamkniesz, gdy trzeba!

 

W pierwszych dwóch blokach tego spotkania skupiamy się na najbardziej efektywnych metodach i narzędziach adresowanych i do szefów i do handlowców. W ostatniej części poszukamy wspólnie rozwiązań konkretnych problemów uczestników.


Spotkanie specjalnie zalecamy szefom, którzy odważą się być na nim z całym zespołem sprzedaży, bo to pozwala łatwiej wdrożyć zmiany.

 

 

KARTA ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA

 

PARTNERSKI PROGRAM POLECEŃ